Vi är nu i full gång med att spela in vår musikvideo med Gospellinjen :) Första gången jag spelar in en seriös video. Lär mig mycket om vinklar, film-teknik och ljussättning. Vi gör detta helt på egen hand och som tur är har vi några i gruppen som har en del erfarenhet men främst är det hela gruppans dynamik och kreativitet som skapar det goda resultatet. FIlmen ska liksom demon skickas runt i pr-syfte men är taggad att få visa den för er också. Åh hade jag haft rätt förutsättningar skulle jag transat upp mig rejält men det är inte så lätt när vi samlas 07:30 på morgonen för att uttnyttja dagens alla timmer. Har aldrig tagit mig upp till frukosten förns denna vecka. Går alltid upp till fikat som är kl09:40 (och består av samma föda som frukosten). Just det är en stor likhet med Sjövikslivet, som ju då är en folkhögskola. Att vi bor i samma typer av rum, alltid missar frukosten och har allmänt gött (hehe) häng mest hela tiden.
  Idag filmade vi vid vattnet och det är så fantastiskt vackert, en naturupplevelse genom själ och kropp om ej kan finnas i Sthlm. Jag fick agera paraply-hållare så inte regnet nådde filmkameran, en rolig uppgift som jag nu kan skriva in i cv:t.  

Abropå stil så känner jag att börjar närma mig den lite grann nu. Svart, tajt, africa, klackar är nog några av mina huvudingredienser. Som tur är har jag min butchbabe felicia som ska ut och shoppa med mig efter lovet. Om jag inte hinner fixa allt i sthlm vill säga. Åh, höstlovet asså. Jag kommer hem på lördag kl18. Vill hinna med så mycket... men samtidigt inte boka upp alla dagar. Aja ska få bo hos Måns och Louise i Hässelby och det känns väldigt fint och fröjdigt. Jag kommer nog alltid ha ett par goda vänner i Hässelby enligt tradition. Vi får bara reda ut allt med pengar och mat så att inget "ofräscht party" uppstår. 
 
 

Kommentera

Publiceras ej